четвртак, 6. новембар 2014.

Lisica

Da nastavim, ili ne? Ctrl alt delete. Task menadžer. Fudbal menadžer. Ja menadžer. Suđeno mi je da vodim virtuelno preduzeće. Virtual manager jebote igrica ti si fazon trener teniserima OLOLOLOLO

De ste brateeeuuu? Digidi beng, što bi’ reko Moskri. Ja sam odleteo. Jel znate da jedini lik koji je ušao na onaj link fazon „NEĆETE VEROVATI:ŠTA JE OVAJONAJ URAD...“ navija za PAOK. To je bruka spika brate.

XD

Ili ne. Ovo je neka poeziroza. Zna i lirika da sroza. Š’jebote, jel’ znaš profku Liriku, predaje matiš? Kakvo dupe ima žena. Ne zna di’je. Žene sa velikim dupetima su crne. Pogledajte im svima ten. Jebiga, dominacija.

Idemo u budućnost.

Predsednik Amerike, dal misliš da ću da spikam o Amerima, Rusima, Prusima... Ne, rođeni. Ja pričam o ozbiljnim stvarima. Garantujem ti da prave paralelni univerzum. Namenski, sve,eeeeeej alooo... LOLOLOLO

Eeh. Duboko udahni, to je gistro bio smeh. Ladno brateeeuuu, znaš da sam se sada okrenuo iza i video otvoren prozor, skači kroz prozor bum. Odlete sine ja na četvrti sprat. Robna gajba. Ko nije barem jednom prespavao u njoj (mislim onaj ko ima stan tamo LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLolOOLXOLOLOL) taj mora da je robnokućofobičan.

Jep’ga. Zaboravio sam rečnik. U školi, ma neeeee, mnogo je lejm fora, kapiraš. Nisam tolko dž. Za pljugu bih razmis... Ne bih, ne... Za 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 (znaš koliko me mrzi da pišem ovo, jbg, znam da sam došao do 2 a da nisam napisao, znam, znam, opušteno, sve je u redu). A jedan sačuvaj za kraj. Rečnik, naravno.

Salagabula mišn d tula

Tikiti takiti tuuum

Bakuta iz Pepeljuge. Andada si :DDD Jeste matora, al je dobra fora. Ja idem u vrtić. Imam simpatiju, ali kaze da vise voji mog dlugala. Poljubila me je u obraz, znate. Zamisli dete u vrtiću se istripuje počne da spika u fazonu „Zemunac na sudu (klimajući glavom)“ Znaš š’a gosn sudija. Š’a ti meni kenjaš tu brate. I izvadi utoku i isprska te vodom... To je ipak samo dete.

Ne pljujeeem po Zemunu, gotivim ga baš, keve mi. Zemun bio lud ortak. Njegova fajerka. Aj’ neću sad da vam pričam priču, znam da me mrzite.

Pika pika.


P.S. Ona dva „brateeeuuu“ su  identična, ukenjalo me :D

Нема коментара:

Постави коментар